vakilmelki vakilmelki .

vakilmelki

افزايش مهاجرت از تهران با بالا رفتن قيمت ملك

محبت خواه گفت: افزايش قيمت مسكن در پايتخت سبب مهاجرت برخي افراد به شهر‌هاي كوچك استان تهران شده است كه بايد كمبود سرانه‌هاي فرهنگي اين شهرها برطرف شود.

 آيين بهره‌برداري و شروع عمليات اجرايي پروژه‌هاي اداره‌كل راه و شهرسازي استان تهران در شهرستان‌هاي اين استان با حضور وزير راه و شهرسازي، استاندار تهران و ساير مسئولان در ملارد برگزار شد.

مقالات مشابه:وكيل متخصص دعاوي سرقفلي در اروميه

در اين مراسم خليل محبت خواه مديركل راه و شهرسازي استان تهران با اشاره به اعتبار ۱۹ ميليارد توماني پروژه‌هاي آماده بهره برداري اداره كل راه و شهرسازي استان تهران گفت: امروز مجتمع فرهنگي هنري ملارد با هزينه احداث ۱۱ ميليارد تومان به بهره برداري رسيد. ساختمان اصلي اين پروژه به مساحت ۱۴۸۵ مترمربع شامل ساختمان‌هاي اصلي آموزشي و اداري و ساختمان آمفي تئاتر است.

مديركل راه و شهرسازي استان تهران با بيان اينكه تعدادي پروژه روبنايي سايت مسكن مهر صفادشت به بهره برداري رسيده و مابقي آغاز شده است گفت: احداث مدرسه ۱۵ كلاسه، سالن ورزشي داراي زمين بسكتبال و سالن‌هاي ورزشي رزمي و كشتي از پروژه‌هاي روبنايي افتتاح شده است.

او ادامه داد: كلنگ زني ۴ مدرسه ۱۲ كلاسه، فرهنگسرا، درمانگاه و سالن ورزشي با همكاري شهرداري صفادشت نيز انجام شده است كه به زودي شاهد سرعت گرفتن ساخت اين پروژه‌ها خواهيم بود.

محبت خواه به كلنگ زني و آغاز پروژه مجتمع فرهنگي هنري شهرري اشاره و تصريح كرد: اين پروژه نيز در راستاي نهضت ساخت ساختمان‌هاي فرهنگي هنري استان شروع شده است.

محبت خواه با اشاره به افزايش قيمت زمين و مسكن، هزينه بالاي شهرنشيني در پايتخت و مهاجرت گسترده مردم به شهر‌هاي كوچك استان تهران گفت: امروزه با موج تقاضاي روزافزون براي سكونت در شهر‌هاي استان تهران مواجه هستيم شهر‌هايي كه به شدت با كمبود سرانه‌هاي فرهنگي مواجه هستند و از طرفي جمعيت جوان و جوياي علم، فرهنگ‌و هنر با ميل به شكوفايي بيشتر و يادگيري در اين شهر‌ها بسيار بالاست، به همين منظور اداره كل راه و شهرسازي استان تهران در نهضتي فراگير در همه شهر‌هاي استان، ساخت مجتمع‌هاي فرهنگي هنري را آغاز كرده است.

محبت خواه با اشاره به بهره‌برداري از مجتمع‌هاي فرهنگي هنري شهر‌هاي ملارد و قدس افزود: در نسيم شهر نيز احداث مجتمع فرهنگي هنري آن شهر تا ۷۰ درصد پيشرفت فيزيكي داشته است و امروز هم كلنگ احداث مجتمع فرهنگي هنري شهرري نيز به زمين زده شد.

محبت خواه ادامه داد: مجتمع فرهنگي هنري شهرري با ۱۳۶۰ مترمربع ساختمان اصلي شامل سالن آمفي تئاتر و فضا‌هاي آموزشي و اداري خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مقالات ديگر:گلفروشي قيطريه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۱:۰۵ توسط:vakilmelki موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :