vakilmelki vakilmelki .

vakilmelki

افزايش حقوق بازنشستگان ارديبهشت ۱۴۰۱ منتفي شد؟! + زمان صدور احكام جديد بازنشستگان

بازرس كانون بازنشستگان كارگري تهران گفت: به محض تصويب افزايش مستمري‌ها در هيات دولت، احكام حقوقي جديد صادر مي‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر، بازنشستگان كارگري از صدور فيش‌هاي حقوقي ارديبهشت بدون اعمال افزايش مستمري سال جديد انتقاد دارند. ظاهراً از شب گذشته، فيش‌هاي حقوقي بدون افزايش و تغيير در سامانه مربوطه بارگذاري شده است.

حسن ايزدان (بازرس كانون بازنشستگان كارگري تهران) در اين رابطه مي‌گويد: منتظريم هيات دولت مصوبه سازمان تامين اجتماعي را تصويب و براي اجرا به سازمان ابلاغ كند؛ بايد هرچه سريعتر افزايش مستمري بازنشستگان كارگري در هيات دولت به تصويب برسد.

او ادامه مي‌دهد: متاسفانه فيش‌هاي حقوقي ارديبهشت بدون اضافات سال جديد صادر شده و همين امر بازنشستگان را نگران كرده است.

مقالات بيشتر:الزام به سند رسمي

ايزدان در ادامه مي‌گويد: شنيده‌ها حاكي از اين است كه به محض تصويب اضافات در هيات دولت و ابلاغ به سازمان، احكام حقوقي جديد بازنشستگان به سرعت صادر خواهد شد؛ ضمن اينكه معوقات تا آخر ارديبهشت پرداخت مي‌شود. همچنين ۲۵ درصد متناسب‌سازي به آن‌هايي كه تعلق مي‌گيرد، تا آخر ماه واريز مي‌شود.

اين فعال صنفي بازنشستگان اضافه مي‌كند: اميدواريم ظرف امروز و فردا هيات دولت مصوبه‌ي افزايش مستمري بازنشستگان را تصويب كند؛ بازنشستگان با ديدن فيش‌هاي حقوقي نگران شدند، اما به نظر مي‌رسد جاي نگراني نيست؛ اگر دولت به سرعت مصوبه افزايش حقوق را تصويب كند، هم احكام جديد صادر و هم معوقات مزدي بازنشستگان واريز مي‌شود.

مقالات ديگر:شيشه بري جنت آباد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۱:۲۲ توسط:vakilmelki موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :